شرایط در مرز باشماق مریوان مناسب اما ظرفیت محدود است وزیر کشور در بازدید از مرز باشماق مریوان گفت: شرایط و زیرساخت ها در این مرز مناسب اما ظرفیت محدود است، البته مسئله حمل و نقل مقداری اشکال داشت که قرار شده استانداران کردستان و سلیمانیه عراق با کمک هم حل و فصل کنند.  به […]

شرایط در مرز باشماق مریوان مناسب اما ظرفیت محدود است

وزیر کشور در بازدید از مرز باشماق مریوان گفت: شرایط و زیرساخت ها در این مرز مناسب اما ظرفیت محدود است، البته مسئله حمل و نقل مقداری اشکال داشت که قرار شده استانداران کردستان و سلیمانیه عراق با کمک هم حل و فصل کنند.

 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ احمد وحیدی در بازدید از مرز باشماق مریوان در جمع خبرنگاران گفت:امیدواریم با همکاری استانداران کردستان و سلیمانیه عراق، مشکل حمل و نقل در آنسوی مرز را برطرف و تردد زائران به آسانی انجام شود که با توجه به دلسوزی و پیگیری‌های مستمر استاندار کردستان، این مهم اتفاق خواهد افتاد.

وزیر کشور گفت: استاندار کردستان تلاش و ارتباطات خوبی با مسوولان اقلیم کردستان عراق داشته و به واسطه هماهنگی وی با مسوولان استان سلیمانیه، اقلیم و دولت عراق، اتفاق خیلی خوبی در بحث استقبال از زائران افتاده است.

وحید افزود: از پیگیری‌های مجدانه استاندار کردستان برای رفع مشکل تردد زائران در اقلیم کردستان عراق تقدیر می‌کنم زیراکه تلاش استاندار باعث شده، امروز تعداد قابل توجهی از زائران که در باشماق و شهر مریوان اسکان داده شده بودند، بدون هیچ مشکلی از مرز عبور داده شوند که جای بسی تقدیر است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان