محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ با بیان اینکه شهرستان سردشت در زمینه مفاخر در کشور بی‌نظیر است، گفت: پیگیر برپایی رویدادهای ملی و بین‌المللی جهت شناساندن بیشتر ظرفیت های عظیم سردشت خواهیم بود. برپایی رویدادهای ملی و بین‌المللی برای معرفی ظرفیت های سردشتبه گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت […]

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ با بیان اینکه شهرستان سردشت در زمینه مفاخر در کشور بی‌نظیر است، گفت: پیگیر برپایی رویدادهای ملی و بین‌المللی جهت شناساندن بیشتر ظرفیت های عظیم سردشت خواهیم بود.

برپایی رویدادهای ملی و بین‌المللی برای معرفی ظرفیت های سردشت
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،

محمد مهدی اسماعیلی عصر امروز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه در ادامه سفر استانی خود به آذربایجان غربی با حضور در شورای اداری شهرستان سردشت دربار مظلومیت مردم سردشت گفت: این مظلومیت از زمان بمباران شیمیایی و جنایت غرب و صدام خائن بر همگان آشکار شد و به همین خاطر سردشت همیشه به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت مطرح بوده است.

وی با بیان اینکه خودمان را جزئی از فرهنگ و تاریخ سردشت می‌دانیم، تصریح کرد: انتخابم برای سفر شهرستانی در قالب سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی، شهرستان مظلوم سردشت بود چرا که با این سفر به دنبال حداقل ادای دین به مردم غیور سردشت بوده ایم.

عضو هیات دولت مردمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: معبر مرزی، راه‌های مواصلاتی و مسایل حوزه فرهنگ و هنر جز اولویت‌های رسیدگی به امورات شهرستان سردشت محسوب می‌شود و انشالله تمامی مصوبات مربوط به شهرستان سردشت را در جلسه هیات دولت را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دولت مردمی نهایت تلاش خود را می کند تا برای هر ایرانی فضای کار فراهم سازد، خاطرنشان کرد: دولت انقلابی در راستای تحقق این هدف بزرگ از همه استعدادها در همه زمینه‌ها بهترین بهره را خواهد برد.

وی با تاکید بر تلاش دولت برای بهبود وضعیت معیشتی مردم، گفت: کار بزرگی توسط دولت مردمی در بحث یارانه‌ها انجام شده و هم اکنون تمامی وزرا روزانه چندین ساعت برای گره‌گشایی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش می‌کنند زیرا وظیفه خود می‌دانیم شبانه روز کار کرده و به مردم خدمت کنیم.

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: همچنین پیگیر برپایی رویدادهای ملی و بین المللی برای معرفی شهرستان سردشت، مظلومیت آن و پیشینه افتخارآمیز آن خواهیم بود.