مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: در میان تمام دستگاهها و نهادهایی که باید با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند، تنها حوزه های علمیه هستند که برای تحقق برنامه های سندتحول بدون اینکه آموزش و پرورش یک ریال هزینه کند، پای کار هستند و روحانیون را به مدارس اعزام می کنند. به […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: در میان تمام دستگاهها و نهادهایی که باید با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند، تنها حوزه های علمیه هستند که برای تحقق برنامه های سندتحول بدون اینکه آموزش و پرورش یک ریال هزینه کند، پای کار هستند و روحانیون را به مدارس اعزام می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم امروز جمعه ۱۶ دی ماه در همایش تجدید بیعت فرهنگیان استان قم با امام زمان(عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهارکرد: امروز همه دستگاه‌ها و نهادها به دنبال منابعی هستند که برای خودشان هزینه کنند، اما حوزه علمیه علی رغم همه تنگناه‌ها و کمبود منابعی که دارد به منظور یاری و کمک رسانی به آموزش و پرورش پای کار آمده و ایستاده است.

وی افزود: اگر به همین اندازه صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد و سایر دستگاه‌ها به وظایفشان نسبت به آموزش و پرورش احساس وظیفه می‌کردند قطعا وضعمان خیلی بهتر از این بود که است.

نایب رئیس کمیته همکاریهای استان قم افزود: ما برای همکاری با حوزه و اجرای طرح های امین و سایر طرح های تربیتی و فرهنگی یک ریال هزینه نکرده ایم و حتی همین مختصر حق القدمی که به طلاب مدارس طرح امین داده می شود همه اش بر عهده حوزه علمیه است و ما اگر در این مکان از ایشان تقدیر و حق شناسی نکنیم، کجا می بایست این کار را انجام بدهیم؟

عضو شورای اداری استان قم ادامه داد: امروز برای رسیدن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رسیدن به نظام تعلیم و تربیت تراز انقلاب اسلامی نیازمند هم دلی، هم افزایی، همکاری و مشارکت حوزه های علمیه و سایر نهادهایی که مرتبط با این مهم می باشند، هستیم.

رحیمی در پایان به برنامه معنوی عهدجانان فرهنگیان وطلاب طرح امین اشاره کرد و گفت: امروز آمده‌ایم که علاوه بر همه روزها با امام زمان(عج) خود عهد ببندیم به منظور تربیت سربازانی دیندار، ولایت مدار و انقلابی، تا آخر سربازی حضرت را خواهیم کرد.