۴ ماه حبس برای متخلف عرضه‌کننده گوشت در اردستان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: یک باب از واحدهای صنفی متخلف که مبادرت به کشتار غیرمجاز داشت پس از پلمب و ارجاع پرونده به مراجع قضایی، با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به چهار ماه حبس محکوم شد. به گزارش پایگاه خبری شهید […]

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: یک باب از واحدهای صنفی متخلف که مبادرت به کشتار غیرمجاز داشت پس از پلمب و ارجاع پرونده به مراجع قضایی، با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به چهار ماه حبس محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان، در راستای حفظ سلامت جامعه، با بازرسی های مستمر کارشناسان واحد بهداشت این شبکه، به کلیه واحدهای عرضه کننده گوشت قرمز اخطارهای کتبی داده شد و یک باب از واحدهای صنفی متخلف که مبادرت به کشتار غیر مجاز داشت پس از پلمب و ارجاع پرونده به مراجع قضایی، با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به چهار ماه حبس محکوم شد.

سعید راعی رئیس شبکه اعلام کرد: با عنایت به اهمیت تامین سلامت گوشت قرمز مورد مصرف جامعه و به منظور پیشگیری از بیماری های قابل انتقال از دام به انسان، کلیه فعالان عرضه کننده گوشت قرمز ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور، صرفا گوشت قرمز کشتار شده در کشتارگاه های معتبر دارای مهر و لیبل بازرسی بهداشتی را توزیع و به فروش رسانند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان در پایان گفت: با توجه به اهمیت وجود نظارت بهداشتی بر تامین گوشت قرمز سالم مورد مصرف جامعه، از مردم شهرستان اردستان درخواست می شود از خرید کشتارهای غیر مجاز که فاقد مهر و لیبل نظارت بهداشتی دامپزشکی بوده، خودداری کنند، در ضمن با واحدهای متخلف که اقدام به فروش گوشت قرمز فاقد مهر و لیبل بهداشتی می نمایند برخورد شدید صورت می پذیرد.