افتتاح همزمان ۵ پروژه آموزشی و پرورشی در شاهین‌شهر و برخوار با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در استان اصفهان، همزمان میلاد حضرت قائم (عج) و ایام شعبانیه، پنج پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان برخوار_ شاهین‌شهر افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

افتتاح همزمان ۵ پروژه آموزشی و پرورشی در شاهین‌شهر و برخوار

با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در استان اصفهان، همزمان میلاد حضرت قائم (عج) و ایام شعبانیه، پنج پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان برخوار_ شاهین‌شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حمیدرضا خان محمدی امروز چهارشنبه هفدهم اسفندماه ۱۴۰۱ مصادف با میلاد امام زمان (عج) که برای بازدید از پروژه‌های عمرانی و بررسی وضعیت فضای آموزشی وارد شهرستان میمه اصفهان شد و همزمان با بازدیدها، پنج پروژه آموزشی و پرورشی را در شهرستان برخوار و شاهین‌شهر افتتاح کرد.

در این سفر یک روزه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدرسه خیرساز نیمه تمام شاه‌رجبیان شهر گرگاب بازدید کرد.

امروز با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، افتتاح مدرسه مجید بنایی در شاهین‌شهر با مشارکت خیر مجید بنایی شامل شش باب کلاس درس و زیربنای ۸۴۰ مترمربع، مدرسه برکت فیروزآباد گز با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان و زمین اهدایی توسط حاج عباسعلی امینیان شامل شش کلاس درس و زیربنای ۸۳۰ مترمربع، مدرسه زنده یاد پوریا رفیعی شهرستان برخوار با مشارکت آقای عبدالرسول رفیعی و بانو اقدس بهره‌مند شامل شش باب کلاس درس و زیربنای ۸۴۵ مترمربع برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات مدرسه‌سازی استان اصفهان است.

شایان ذکر است که افتتاح سالن زنده یاد حاج عبدالرزاق رجبیان با مشارکت حاج شکراله رجبیان و زنده یاد حاجیه بانو مرادی مادر شهید حسنی به زیربنای ۱۶۰ مترمربع و نیز مدرسه نیک اندیشان با مشارکت جمعی از خیران نیک اندیش شامل شش کلاس درس و زیربنای ۷۷۵ مترمربع از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش است. مجموع این پروژه‌های آموزشی و پرورشی شاهین‌شهر و برخوار با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان افتتاح شده است.