حال آموزش و پرورش خوب نیست حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه حال آموزش و پرورش خوب نیست، اظهار کرد: در گذشته آموزش و پرورش آنچنان که باید و شاید دیده نشد و هنوز هم دیده نمی‌شود و در برنامه هفتم هم بین تمام وزارت‌خانه‌ها وزیری که پشت سر او خیل عظیم ذی‌حقان است و […]

حال آموزش و پرورش خوب نیست

حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه حال آموزش و پرورش خوب نیست، اظهار کرد: در گذشته آموزش و پرورش آنچنان که باید و شاید دیده نشد و هنوز هم دیده نمی‌شود و در برنامه هفتم هم بین تمام وزارت‌خانه‌ها وزیری که پشت سر او خیل عظیم ذی‌حقان است و باید در این راه یقه بگستراند وزیر آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی پیش از ظهر امروز در همایش نومعلمان اصفهان با بیان اینکه حال آموزش و پرورش خوب نیست، اظهار کرد: در گذشته آموزش و پرورش آنچنان که باید و شاید دیده نشد و هنوز هم دیده نمی‌شود و در برنامه هفتم هم بین تمام وزارت‌خانه‌ها وزیری که پشت سر او خیل عظیم ذی‌حقان است و باید در این راه یقه بگستراند وزیر آموزش و پرورش است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک بار برای همیشه باید این تنوع استخدام در آموزش و پرورش برچیده شود و مجلس در این راه آماده همکاری کامل است.

وی اذعان کرد: بحث رتبه‌بندی و تناسب‌سازی حقوق و معیشت معلمان آنچنان که باید و شاید دیده نشده است و جامعه علمی و معلمین باید بالاترین سهم را از رشد اقتصادی داشته باشند.

نقدعلی در پایان خاطرنشان کرد: ما هر روز شرمنده خدمت‌گذاران هستیم و برخی از آنها چند مدرسه مدیریت می‌کنند و امیدواریم هم در لحاظ کمی و هم حقوقی عنایت ویژه‌ای به آنها شود