به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛متن بیانیه ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری، شهید یاران بدین شرح است: میرحسین موسوی از سران فتنه ۸۸ چند روز قبل طی مطلبی،‌ با ادبیاتی بسیار وقیح و منافق پرستانه به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی اهانت کرد. «میرحسین موسوی» که به علت فتنه‌انگیزی علیه جمهوری […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛
متن بیانیه ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری، شهید یاران بدین شرح است: میرحسین موسوی از سران فتنه ۸۸ چند روز قبل طی مطلبی،‌ با ادبیاتی بسیار وقیح و منافق پرستانه به انقلاب، رهبری، شهدا و جبهه مقاومت اسلامی اهانت کرد.

«میرحسین موسوی» که به علت فتنه‌انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران و زمینه‌سازی برای براندازی انقلاب، سالهاست مورد خشم مردم قرار گرفته است، بنابراین پس از مدت‌ها دست به قلم شده و برای کتابی، مقدمه‌ای نوشته که سرشار از اهانت‌های متعدد است.

این در حالی است که طبق اصل ۱۵۴ قانون اساسی، جمهوری اسلامی ایران موظف است از «مبارزه حق‌طلبانه مستضعفان در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان، حمایت کند» و معلوم نیست موسوی که زمانی از قانون‌گرایی دم می‌زد، چرا به اتخاذ موضعی در تضاد با قانون اساسی کشور روی آورده است.

لحن این مقدمه موهن که در کانال وابسته به یک سایت ضد انقلاب منتشر شده، به بیانیه‌های گروهک‌های تروریستی معاند بسیار همسان است وموج خشم و تنفر و واکنش شدید فرزندان و خانواده های معزز شهدا وایثار گران شده است.

هر چند هنوز دیر نیست، اما میرحسین موسوی بایستی همان سال ۸۸ به اشد مجازات می رسید تا امروز با افسار پاره کردن خود چنین وقاحت زشتی را مرتکب نشود.

لذا همه ما امروز به عنوان یک ایرانی انقلابی، تمامی یاوه گویهای موسوی و بانیان فتنه های این نظام مقدس را محکوم می کنیم و اعلام می داریم که هر کدام از ما در سنگر مقاومت وایثار، قلم صلح و وطن دوستی را به دست گرفته و ادامه راه خونهای پاک شهدای عزیزمان، در زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

محاکمه علنی و رسیدگی به خیانت‌های سران فتنه، کمترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های آن‌‎هاست.

ابراهیم باصری:
مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران