گزارشی از تخلف فروش بلیت اجباری همراه با تور به سازمان هواپیمایی ارائه نشده است رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: فروش بلیت هواپیما در قالب تور تخلف نیست و البته تاکنون هم در این زمینه گزارشی از تخلف به ما اعلام نشده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد محمدی بخش گفت: درحال […]

گزارشی از تخلف فروش بلیت اجباری همراه با تور به سازمان هواپیمایی ارائه نشده است

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: فروش بلیت هواپیما در قالب تور تخلف نیست و البته تاکنون هم در این زمینه گزارشی از تخلف به ما اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد محمدی بخش گفت: درحال حاضر سازمان هواپیمایی کشور در خصوص نرخ بلیت هواپیما و عرضه آن ورود پیدا میکند والبته موضوع هتل را در بسته های هوایی و یا تور نمی توانیم حذف کنیم چرا که از سال های گذشته فروش بلیت در قالب پکیج ویا تور همواره وجود داشته است.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور، بسیاری از مردم دوست دارند در سفرهای زیارتی در کنار بلیت هواپیما هتل و یا ترانسفور هم داشته باشند و ما امروز نمی توانیم این درخواست مردم را حذف کنیم چراکه از گذشته همواره این موضوع وجود داشته است.

او می گوید: قیمت بلیت هواپیما که همواره ثابت است و البته ممکن است آژانس های مسافرتی همراه با بسته های این بلیت را عرضه کند که آن هم براساس سلیقه ارائه می شود عرضه بلیت در قالب تور نقض قانونی نیست و البته اگر تخلفی در این خصوص صورت گیردسازمان هواپیمایی ورود پیدا میکند که البته تاکنون در این زمینه تخلفی گزارش نشده است.