شهردار اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه «به‌همراه» گفت: این سامانه تعاملی حمل‌ونقل، پدیده‌ جدیدی است که با مشارکت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور در حوزه حمل‌ونقل همگانی بهره برداری می‌شود.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز هفتم آبان‌ماه […]

شهردار اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه «به‌همراه» گفت: این سامانه تعاملی حمل‌ونقل، پدیده‌ جدیدی است که با مشارکت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور در حوزه حمل‌ونقل همگانی بهره برداری می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز هفتم آبان‌ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: در حوزه حمل‌ونقل عمومی و رفع مشکل ترافیک، پدیده جدیدی را از هفته جاری با عنوان حمل‌ونقل پویا و تعاملی آغاز و سامانه «به همراه» را به نشانی https://isfahan.behamrah.ir راه‌اندازی کردیم.
او افزود: شهروندانی که قصد سفرهای جمعی دارند و یا در یک نقطه از شهر برای رفتن به نقطه دیگری هم‌مقصد هستند، می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند تا وسیله نقلیه جمعی به نزدیک‌ترین ایستگاه محل سکونت آن‌ها منتقل شود.
او خاطرنشان کرد: سامانه تعاملی حمل‌ونقل پدیده جدیدی است که با مشارکت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور در حوزه حمل‌ونقل همگانی بهره برداری می‌شود.
ثبت اطلاعات املاک در ناژوان
شهردار اصفهان در بخش دیگری از گفته‌های خود با اشاره به یکی از مشکلات چندساله ساکنان محدوده ناژوان در خصوص منع تصمیم گیری در خصوص تعمیرات، تخریب و نوسازی املاک شخصی شان اعلام کرد: در حال حاضر تیم مشاور شهرداری در ناژوان در حال ثبت اطلاعات منطقه است تا این اطلاعات مبنای کار جمعی مسئولان دستگاه‌هایی همچون استانداری، شهرداری، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در رابطه با رفع مشکل شهروندان ساکن در آن منطقه قرار گیرد.
او افزود: لازم است به این منظور داده‌های دقیقی از آخرین وضعیت ناژوان در اختیار مسئولان قرار گیرد و لذا انتظار می‌رود شهروندان همراهی لازم را با تیم‌های پژوهشی داشته باشند و پرسشنامه‌ها را به‌طور دقیق تکمیل کنند.
سیروس شفقی تعلق خاطر عجیبی به اصفهان داشت
قاسم‌زاده همچنین ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت «سیروس شفقی» به اهالی علم و هنر شهر اصفهان، اشاره کرد: شفقی به‌رغم اصالت ترکی خود تعلق خاطر عجیبی به اصفهان داشت و سال‌ها در دانشگاه و شهر اصفهان منشأ خدمت بود به طوری که کتاب‌های زیادی درباره اصفهان و اصفهان‌شناسی تألیف و گروه جغرافیای دانشگاه اصفهان را پایه ریزی کرد.
رفع مشکل جاده خورزوق، نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها
شهردار اصفهان با اشاره به مشکلات جاده خورزوق (حدفاصل شهرک ولی‌عصر (عج) تا خورزوق) هم اظهار کرد: در این جاده مشکل قانونی وجود دارد که باید رفع شود، چراکه تنها بخشی از شهرک ولی‌عصر (عج) در محدوده شهر قرار دارد و نمی‌توان بدون کسب مجوز ورود یا احداثی در آن داشت.
او تاکید کرد: اگر سایر دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند و مجوزهای لازم ارائه شود، تلاش می‌کنیم قبل از فصل زمستان مشکل جاده خورزوق را برطرف کنیم.