در قسمتی از وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده است: بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر ح اطمینان داریم عشق حاج قاسم معجزه‌وار بر همه مشکلات و دغدغه‌ها غالب می‌شود، باید مراقب بود تا سرمایه‌های معنوی جامعه تبدیل به پشت‌گرمی کم‌کاران نشود. کم‌کاری، ترک فعل، سوء مدیریت و حتی […]

در قسمتی از وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده است: بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر ح اطمینان داریم عشق حاج قاسم معجزه‌وار بر همه مشکلات و دغدغه‌ها غالب می‌شود، باید مراقب بود تا سرمایه‌های معنوی جامعه تبدیل به پشت‌گرمی کم‌کاران نشود. کم‌کاری، ترک فعل، سوء مدیریت و حتی مشکلات طبیعی، ممکن است به سرمایه اجتماعی آسیب برساند. مردم گاهی از تعداد کمی از مسئولین دلگیر و ناراحت‌اند، در این هنگام باید با تبیین اینکه فردای کشور را باید ساخت تا بهترین خادمین را در مجلس شورای اسلامی اختیار داشته باشیم. پاسخ داد.

حاج قاسم در وصیت‌نامه الهی، ملی، سیاسی و ولایی خود فرمودند: «ایران حرم است» ان شاء الله مردم دوست داشتنی و شهید پرور ایران اسلامی همه باید جهت عضویت و جذب در نیروی مدافعان حرم؛ جمعه ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند. در این روز بزرگ همه مردم شریف ایران اسلامی برای انتخاب اصلح‌ترین نماینده و دفاع از جمهوری اسلامی ایران می‌آییم.