کشف ۲تُن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در گلپایگان فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۱۷۶ قطعه مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران سرهنگ علی اصغر محمدی بیان داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی […]

کشف ۲تُن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۱۷۶ قطعه مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران سرهنگ علی اصغر محمدی بیان داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی منطقه کناررودخانه به یک دستگاه کامیون حام ل مرغ زنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد راننده خودرو فاقد مجوز قانونی برای حمل بار خود است و این مرغ ها به صورت خارج از شبکه توزیع بارگیری شدند افزود: در بازرسی از این خودرو هزار و ۱۷۶ قطعه مرغ زنده به میزان ۲ تن و ۳۵۲ کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ارزش مرغ های زنده مکشوفه در این عملیات را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.