«محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی» با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه ۲۵ خردادماه در حسینیه مکتب الغدیر شرق تهران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار،دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام شهیدان والا […]

«محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی» با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه ۲۵ خردادماه در حسینیه مکتب الغدیر شرق تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار،
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام شهیدان والا مقام، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز گفت: افتخار پیدا کردیم که در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران باشیم. وظیفه و مأموریت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ منزلت و کرامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند: باید سپاسگزار خانواده ایثارگران باشیم زیرا زمانی که هر کسی می‌توانست به فکر خودش باشد این افراد برای زنده نگه داشتن مکتب اسلام فداکاری کردند.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی با اینکه سپاسگزاری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری جلودار دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند و همه وظیفه داریم در این جهت تلاش کنیم. از آقای کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ که این برنامه‌ها را تدارک دیده‌اند تشکر می‌کنم هر چند در جلسات قبل نیز علاقه‌مند بودم در این برنامه‌ها باشم ولی این فرصت ایجاد نشد و امروز در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران هستم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسائل و برنامه‌های کلی و کلان در کشور و دولت اتفاق می‌افتد که قابل بیان است اما در مقابل مقام و ارزش والای خانواده شهدا و ایثارگران بی‌ارزش است. این دیدارها علاوه بر تهران باید در همه استان‌ها و شهرستان‌ها باشد و مسئولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت ایثارگران عزیز هستند.

اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این مراسم با اشاره به برگزاری این محفل گفت: یازدهمین نشستی است که با عنوان اسوه‌های صبر و ایستادگی با حضور خانواده ایثارگران برگزار می‌شود. در این جلسات مطالب و مشکلات ایثارگران بررسی و تا حد امکان مرتفع می‌شود.

کریمی با اشاره به آماری از جامعه ایثارگری در تهران بزرگ، گفت: در تهران بزرگ ۲۵ هزار خانواده شهید به جز جانبازان را داریم که در محفل‌های ۷۰ و ۸۰ نفره در جمع خانواده معظم شهدا حضور پیدا می‌کنیم تا مشکلات ایثارگران را پیگیری کنیم.

با حضور آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌ها و زیرساخت‌های خوبی تدارک دیده شده است تا خانواده ایثارگران در شرایط مطلوبی قرار بگیرند.

خانواده ایثارگران به عنوان مادر، پدر و همسر شهید نقش مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند زیرا که اسوه صبر هستند و باید وصیت‌نامه شهدا و سیره آنها به جامعه انتقال پیدا کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی که با حضور اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد، مشکلات جمعی از ایثارگران و خانواده‌های شهدای منطقه ۸ تهران بزرگ را مورد پیگیری قرار داد.