سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی ابهامات در مورد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی در بندر بوشهر گفت: خودروهای مذکور طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ضیغمی سرپرست سازمان توسعه تجارت در پاسخ به سؤالی در مورد ابهامات مربوط به ترخیص خودروهای لوکس بازیکنان […]

سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی ابهامات در مورد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی در بندر بوشهر گفت: خودروهای مذکور طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ضیغمی سرپرست سازمان توسعه تجارت در پاسخ به سؤالی در مورد ابهامات مربوط به ترخیص خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی گفت: هم‌اکنون تعدادی از این خودروها در انبارهای بندر بوشهر قرار دارند و طبق مصوبه‌ای که هیئت دولت در این خصوص ابلاغ کرده است مشکلی برای ترخیص خودروهای مذکور وجود ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در مصوبه هیئت دولت مجوز ورود یک خودرو به بازیکنان تیم ملی حاضر در مسابقات جام جهانی صادر شده است و در این مورد بخصوص نیازی به بررسی منشأ ارز وجود ندارد.

به‌گفته ضیغمی ازآن‌جا که واردات خودروهای مذکور در قالب رویه مسافری صورت خواهد گرفت از جانب ثبت سفارش و همچنین تعیین منشأ ارز مشکلی برای این خودروها ایجاد نشده است و در آینده نزدیک خودروهای مذکور از طریق گمرک ترخیص خواهد شد