هیچگاه مبتنی بر اعتماد با آمریکا گفتگو و مذاکره نمی کنیم سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه هیچگاه مبتنی بر اعتماد با آمریکا مذاکره نمی کنیم گفت: آمریکا در برجام نتوانست در ملت ایران اعتماد نسبی اجرا کند و هیچگاه مذاکره با آمریکا بر پایه اعتماد به این رژیم نبود. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

هیچگاه مبتنی بر اعتماد با آمریکا گفتگو و مذاکره نمی کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه هیچگاه مبتنی بر اعتماد با آمریکا مذاکره نمی کنیم گفت: آمریکا در برجام نتوانست در ملت ایران اعتماد نسبی اجرا کند و هیچگاه مذاکره با آمریکا بر پایه اعتماد به این رژیم نبود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ناصر کنعانی روز دوشنبه در نشست خبری هفتگی با بیان اینکه شاهد برگزاری سوگواری پرشکوه ابا عبدالله در دهه اول محرم بوده ایم، این ایام را به همه مسلمان شیعیان و محبان سیدالشهدا تسلیت گفت.

وی بیان کرد: در این ایام شاهد جلوه باشکوهی از ارادت ورزی و عشق ورزی محبان امام حسین در ایران و کشورهای زیاد منطقه و جهان بودیم که ایران و جهان را به حسینیه عشق ورزی به اباعبدالله و یاران ایشان تبدیل کردند و این بیانگر غیرت دینی مسلمانان است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره محتوای لو رفته صحبتهای رابرت مالی گفت: دولت آمریکا پاسخگوی افشای این مطالب است.

وی اظهار کرد: قرار بود برجام امضا و اجرا شود و نتیجه اجرای برجام و پایبندی دولت آمریکا به تعهداتش می توانست زمینه ساز اعتماد نسبی باشد که آمریکا در عمل این اعتماد نسبی را در ملت ایران نشان نداد