فرمانده کل انتظامی کشور به ادامه ماموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی حجابی تاکید کرد و گفت: همه بدانند این ماموریت خیرخواهانه است و آن را بی بازگشت می‌دانیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران استان کرمان ضمن تقدیر […]

فرمانده کل انتظامی کشور به ادامه ماموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی حجابی تاکید کرد و گفت: همه بدانند این ماموریت خیرخواهانه است و آن را بی بازگشت می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در مصاحبه با خبرنگاران استان کرمان ضمن تقدیر از همکاری و حمایت مردم در موضوع عفاف و حجاب، اظهار داشت: همکاران ما در فراجا مقتدرانه اما هوشمندانه این موضوع را که خواست مردم، تکلیف شرعی و وظیفه قانونی بود، دنبال کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به ادامه ماموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی حجابی تاکید کرد و گفت: همه بدانند این ماموریت خیرخواهانه است و آن را بی بازگشت می‌دانیم.

وی به موضوع کویر ‌و امنیت آن پرداخت و خاطرنشان کرد: یگان‌های تکاوری با تجهیزات بالگردی به رصد کویر می‌پردازند و به‌زودی طرح آن آغاز می‌شود و همسایگان کویر آثار و نتایج آن را می‌بینید.

سردار رادان قاچاق را سدی برای رسیدن به شعار سال خواند و خاطرنشان کرد: قاچاقچیان روزگار سخت‌تری خواهند داشت.

فرمانده کل انتظامی با تأکید بر ساماندهی اتباع تصریح کرد: طبیعی است که اتباع غیرمجاز در منطقه چند خطر ایجاد کرده‌اند؛ ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفته و کسانی که غیرمجاز باشند یا اقامت داشته باشند شناسایی و به‌ویژه از نظر اشتغال ساماندهی می‌شوند.