مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودرو می‌توانند از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه نوع و زمان انتخابی خود برای تحویل خودرو را مشخص کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودرو می توانند […]

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودرو می‌توانند از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه نوع و زمان انتخابی خود برای تحویل خودرو را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودرو می توانند از ۵ اردیبهشت با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه به نشانی www.esalecar.ir، انتخاب نوع و زمان تحویل خودرو را انجام دهند.

او گفت: قرار است هر متقاضی که رتبه بندی دریافت خودروی آن سال ۱۴۰۳ اعلام شده، بتوانند در سه اولویت متفاوت سه خودرو انتخاب و در سال ۱۴۰۲ خودرو خود را دریافت کند.

تقدسی گفت: پس از این که همه متقاضیان انتخاب خود را انجام دادند سایت بسته و بر اساس اولویت بندی، متقاضی پالایش اطلاعات آن‌ها انجام و ترتیب تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: بر این اساس ۵ اردیبهشت سامانه یکپارچه فروش خودرو باز و تا ۵ روز فعال می ماند و در ۳ روز پالایش اطلاعات ثبت شده انجام خواهد شد