شورای اسلامی شهر نجف آباد به همراه مدیریت شهری منطقه ۴ نجف آباد به منظور دیدار با مردم شریف فیروزآباد و بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات آن منطقه در مسجد جامع فیروزآباد حضور به هم رسانید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و […]

شورای اسلامی شهر نجف آباد به همراه مدیریت شهری منطقه ۴ نجف آباد به منظور دیدار با مردم شریف فیروزآباد و بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات آن منطقه در مسجد جامع فیروزآباد حضور به هم رسانید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد اسماعیل آخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد اعلام کرد این مرتبه اعضای شورای اسلامی شهر به اتفاق مدیریت شهری به دیدار مردم شریف فیروزآباد رفتند.

آخوندی افزود اعضای شورای اسلامی شهر پس از ادای فریضه مغرب و عشا در جمع نمازگزاران و مومنین مسجد جامع فیروزآباد پای درد و دل آنها نشستند و با آنها پیرامون مشکلات منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گفت سوالات و نظرات مردم به صورت کتبی جمع آوری شد و سپس به تک تک آنها توسط اعضای شورای اسلامی و مدیر منطقه پاسخ داده شد.

وی بلوک فرش بلوار ظفر، درخواست سالن ورزشی، بهسازی و نوسازی پارک فیروزه و سرویس‌های بهداشتی، ایمن سازی وسایل بازی پارک، اصلاح چهار راه چناران، سرعت گیر جلوی مدارس، آسفالت معابر، تعیین وضعیت قبرستان وقفی فیروزآباد را از جمله مطالبات مطرح شده در این نشست اعلام کرد.

آخوندی در ادامه افزود شورای اسلامی شهر همواره نقطه قوت خود را ارتباط موثر و در میان مردم بودن می داند که توٱم با آن مشکلات را به صورت محله ای جمع آوری می کنیم و کمک می کنیم مشکلات محله و منطقه مرتفع شود.

ایشان در پایان از کسانی که دغدغه توسعه شهر را دارند و در این جلسات شرکت می‌کنند تشکر کرد و گفت تلاش مدیران و مسئولان به صورت عدالت محور انجام خواهد شد و اطمینان می دهیم که تمام مناطق پنجگانه در نظر شورا یکسان خواهد بود.