یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان اورژانس لامرد اضافه شد به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دکتر دشت پیما رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات اورژانس ۱۱۵ کشور خریدار و به […]

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان اورژانس لامرد اضافه شد

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دکتر دشت پیما رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات اورژانس ۱۱۵ کشور خریدار و به اورژانس این شهرستان واگذار شد.
دشت پیما افزود: این اتوبوس آمبولانس ظرفیت هشت تخت بستری و یک تخت احیای مریض را دارد و همه امکانات برای حمل بیمار و مجروحان حوادث مختلف در آن پیش بینی شده است.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: اتوبوس آمبولانس می‌تواند پشتیبان مجهزی برای ارائه خدمات فوری و اولیه در اورژانس پیش بیمارستانی در حوادث با تعداد بالای مصدوم باشد.
سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین واگذاری این آمبولانس به اورژانس ۱۱۵ شهرستان لامرد گفت: مجوز استقرار دو دستگاه آمبولانس دیگر نیز در بیمارستان‌های لامرد و گله دار صادر شده است