هوای اصفهان قابل قبول است باشاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز شانزدهم بهمن ماه با میانگین ۵۶ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.   به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه هفدهم بهمن با میانگین ۵۶ […]

هوای اصفهان قابل قبول است

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه هفدهم بهمن با میانگین ۵۶ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان‌های ۲۵ آبان با ۴۱، خیابان استانداری با ۲۷، خیابان فرشادی و میدان انقلاب با ۳۸، رهنان و ایستگاه ولدان با ۳۴، خیابان فیض با ۲۱ و خیابان میرزا طاهر با ۳۲ AQI پاک است.

شاخص هوا در ایستگاه احمدآباد با ۷۹، پارک زمزم با ۵۳، خیابان پروین اعتصامی با ۵۹، بزرگراه خرازی با ۶۸، دانشگاه صنعتی با ۵۴، بولوار کاوه با ۵۲ و کردآباد با ۶۹ AQI وضعیت قابل قبول و در ایستگاه زینبیه با ۱۵۳ قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در زرین شهر با ۵۳، مبارکه با ۶۹، نجف اباد با ۵۰، شاهین شهر با ۵۱ در وضعیت قابل قبول، خمینی شهر با ۳۴ در وضعیت پاک، سجزی با ۱۰۳ ناسالم برای گروه‌های حساس و در قهجاورستان با ۱۵۵ AQI ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است