توقیف ۴۰۰ خودروی حادثه‌ساز در اصفهان/ کاهش ۷۵ درصدی متوفیان تصادفات در حوزه درون‌شهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۴۰۰ خودرو حادثه‌ساز در شهرهای اصفهان توقیف ساعتی و از رانندگان این خودروها تعهد کتبی عدم تخلف در ادامه سفر گرفته شده است. به گزارش خبرنگار […]

توقیف ۴۰۰ خودروی حادثه‌ساز در اصفهان/ کاهش ۷۵ درصدی متوفیان تصادفات در حوزه درون‌شهری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۴۰۰ خودرو حادثه‌ساز در شهرهای اصفهان توقیف ساعتی و از رانندگان این خودروها تعهد کتبی عدم تخلف در ادامه سفر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان در صدر استان‌های دارای بیشترین آمار کاهش تصادفات فوتی حوادث رانندگی در بخش درون شهری از ابتدای طرح نوروز تاکنون بوده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین علت وقوع تصادفات رخ داده در استان عدم توجه به جلو بوده است، گفت: صددرصد جان‌باختگان درون شهری بومی استان بوده‌اند.

محمدی افزود: با وجود افزایش حجم ترددهای ورودی و خروجی به استان شاهد کاهش ۷۵ درصدی تعداد متوفیان تصادفات فوتی نوروز ۱۴۰۲ در حوزه‌های درون شهری استان هستیم.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با تقدیر از هموطنان و هم استانی‌ها در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیان کرد: احتیاط در رانندگی یکی از مؤلفه‌های مهم رانندگی تدافعی است که نتیجه آن کاهش تخلفات و تصادفات است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۴۰۰ خودرو حادثه‌ساز در شهرهای اصفهان توقیف ساعتی و از رانندگان این خودروها تعهد کتبی عدم تخلف در ادامه سفر گرفته شده است