برنامه فرهنگی با نام عصر دلگشا با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی کانون خادمین آل الله اصفهان( شهدای پاچنار) وبا استقبال گسترده برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این برنامه که با حال و هوای امام رضایی صورت پذیرفت خادمیاران رضوی و یاوران رضوی کانون خادمین آل الله اصفهان (شهدای پاچنار) به […]

برنامه فرهنگی با نام عصر دلگشا با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی کانون خادمین آل الله اصفهان( شهدای پاچنار) وبا استقبال گسترده برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این برنامه که با حال و هوای امام رضایی صورت پذیرفت خادمیاران رضوی و یاوران رضوی کانون خادمین آل الله اصفهان (شهدای پاچنار) به زیارت گروهی اهل قبور و بزرگان مدفون در تخت فولاد اصفهان رفتند.

با هماهنگی‌های انجام شده یکی از کارشناسان تخصصی تخت فولاد اصفهان در این برنامه حضور داشت و توضیحات کامل و جامعی در مورد مشاهیر و مفاخر فرهنگی و تکایای تخت فولاد اصفهان به حضار ارائه و جذابیت خاصی به برنامه داد.

این برنامه به مدت سه ساعت به طول انجامید و بااقامه نماز جماعت مغرب و عشا در یکی از مساجد واقع در تکایای تخت فولاد اصفهان و ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) به پایان رسید.