آمادگی کامل پلیس کردستان جهت برقراری نظم و امنیت در راستای بازگشایی مدارس معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس جهت برقراری نظم و امنیت در اجرای بازگشایی مدارس خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ “علی مجیدی “اظهار داشت : طرح مدارس توسط پلیس، در […]

آمادگی کامل پلیس کردستان جهت برقراری نظم و امنیت در راستای بازگشایی مدارس

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس جهت برقراری نظم و امنیت در اجرای بازگشایی مدارس خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ “علی مجیدی “اظهار داشت : طرح مدارس توسط پلیس، در شهرهای استان همزمان با بازگشایی مدارس جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش والدین و دانش آموزان برگزار شد.
سرهنگ مجیدی با تشریح اقدامات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار داشت: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود ماموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه سازی و ارائه هشدارهای پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه تا از این طریق، آسیب های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه اگر وسیله نقلیه ای در مسیر تردد دانش آموزان ایجاد مزاحمت می نماید شماره پلاک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند ادامه داد: به دانش آموزان بیاموزید با افرادی که از آنها شناخت کافی ندارند و یا فاصله سنی زیاد با آنها دارند معاشرت و دوستی نکنند.
وی گفت: والدین که در روز اول فرزندان خود را بخصوص اولی ها را سرویس دهی می کنند، در همان ساعت اول شروع مدارس احترام به قانون را به آنها بیاموزند.
سرهنگ مجیدی به والدین توصیه کرد :فرزندان خود را در سرویس های مجاز و مورد تایید مدارس ثبت نام کرده و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودروهای مجاز (تاکسی و…) استفاده کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: با اشاره به لزوم مراقبت والدین بر روابط اجتماعی فرزند خود و توجه دادن انها به آسیب های اجتماعی نظیر مواد مخدر، انتخاب دوستان ناباب و… یادآور شد: موضوع مهم دیگر توصیه به فرزندان در خصوص رعایت کامل مسائل بهداشتی است.

کویستان عبدالحکیمی