فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری مهر، در پی ناآرامی‌های اخیر در عراق، فرماندهی عملیات مشترک ارتش این کشور اعلام کرده است […]

فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری مهر، در پی ناآرامی‌های اخیر در عراق، فرماندهی عملیات مشترک ارتش این کشور اعلام کرده است که در همه استان‌ها و مناطق این کشور از ساعت ۱۹ عصر امروز، دوشنبه (به وقت محلی) تا اطلاع ثانوی، مقررات منع آمد و شد برقرار می‌شود.

همزمان رسانه‌های عراقی اعلام کردند که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق دستور آماده باش کامل به همه نیروهای امنیتی بغداد داده است.

فعال شدن سامانه پدافند هوایی سفارت آمریکا در بغدادخبرنگار شبکه خبری الجزیره بامداد سه شنبه از فعال شدن سامانه پدافند هوایی سفارت آمریکا در بغداد خبر داد.

این در حالی است که منابع خبری از شلیک چند فروند راکت کاتیوشا و خمپاره به سمت منطقه سبز بغداد خبر دادند.منابع عراقی در عین حال از شلیک راکت های کاتیوشا توسط «سرایا السلام» شاخه نظامی جریان صدر عراق به منطقه سبز بغداد خبر دادند