خادمیاران رضوی کانون نورباران، هم‌زمان با سالروز تکریم مادران شهدا، به دیدار مادر شهید دفاع مقدس، سید محسن دانش رفتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خادمیاران کارگروه ایثار و شهادت کانون خدمت رضوی نورباران، هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران شهدا، به منظور ارج نهادن به مقام والای […]

خادمیاران رضوی کانون نورباران، هم‌زمان با سالروز تکریم مادران شهدا، به دیدار مادر شهید دفاع مقدس، سید محسن دانش رفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، خادمیاران کارگروه ایثار و شهادت کانون خدمت رضوی نورباران، هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران شهدا، به منظور ارج نهادن به مقام والای این مادران ایثارگر، به دیدار مادر شهید مفقود الاثر، سید محسن دانش رفته و با اهدای هدایای متبرک رضوی از وی تکریم و دلجویی کردند.

در این دیدار مادر شهید، ضمن بیان خاطراتی از فرزندش، مظلومیت و تواضع را از خصوصیات بارز شهید دانسته و گفت: او به دلیل سن کم مجوز حضور در میدان جنگ را نداشت و با پیگیری های فراوان موفق شد راهی جبهه شود و سرانجام در دارخوئین شهر اهواز، به شهادت رسید و پیکر پاکش مفقود الاثر باقی ماند.

گفتنی است، این دیدار با قرائت زیارت عاشورا و روضه خوانی مداح اهلبیت(ع) همراه بود و با طنین صلوات خاصه امام رئوف، معطر به شمیم رضوی شد.