در آستانه فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خرداد و همچنین یادبود درگذشت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه متروپل آبادان، مراسم بزرگداشتی در محل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ به مناسبت سی […]

در آستانه فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خرداد و همچنین یادبود درگذشت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه متروپل آبادان، مراسم بزرگداشتی در محل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ به مناسبت سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، قیام پانزدهم خرداد و همچنین درگذشت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه متروپل آبادان، صبح امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ مراسم بزرگداشتی با حضور کارکنان در محل نمازخانه این اداره کل برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا کیانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی استان در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، با ذکر یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب به ویژه شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد و تاکید بر ادامه دادن راه و آرمان های آنها گفت: پیشرفت مملکت و توفیق مسئولین نظام در گرو عمل به وصایای امام راحل، ادامه دادن راه ایشان، دنبال کردن اهداف و آرمان‌های ایشان می باشد.

وی افزود: اگر کوچکترین بی توجهی به اندیشه ها و آرمانهای حضرت امام(ره)صورت گیرد خیانت نابخشودنی است چرا که برای به ثمر رسیدن این اندیشه هزاران انسان اندیشمند و متفکر و جوانان پاک ایران خونشان را هدیه کردند تا این انقلاب به دست نا اهلان نیفتد.

کیانی تصریح کرد: این امام عزیز ما بود که اسلام ناب محمدی را دوباره احیا و زنده کرد و به دنیا شناساند و همه ی ما امروز مکلفیم که پاسدار اندیشه ی ایشان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی استان به ضرورت تبیین حقوق امام راحل برای خانواده ها اشاره و خاطر نشان کرد: امام یک چهره ملکوتی ناشناخته برای بشریت می‌باشد و آیندگان بیشتر شخصیت امام را خواهند شناخت.

شایان ذکر است این مراسم با قرائت زیارت حضرت مصومه (س) توسط دکتر سید رضا موسوی آغاز و با مدیحه ثرایی توسط مداح اهل بیت(ع) ادامه یافت وکارکنان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در پایان با قرائت فاتحه ای، درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه مترو پل آبادان را گرامی داشته و از خداوند سبحان برای درگذشتگان این حادثه دلخراش علو درجات و آمرزش واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمودند.