خوابگاه ۱۳۲ واحدی دانشجویی با کمک خیران فارس ساخته می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یک خیّر نیک اندیش در حال ساخت دو بلوک خوابگاه متاهلی ۱۳۲ واحدی در دانشگاه شیراز و خیّر دیگری با کمک […]

خوابگاه ۱۳۲ واحدی دانشجویی با کمک خیران فارس ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یک خیّر نیک اندیش در حال ساخت دو بلوک خوابگاه متاهلی ۱۳۲ واحدی در دانشگاه شیراز و خیّر دیگری با کمک دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان در حال تجهیز خوابگاه فاطمیه دانشگاه سلمان فارسی کازرون است.
مسعود گنجی توجه صندوق رفاه دانشجویان در مساعدت‌های رفاهی دانشجویی استان فارس را با وجود نیک اندیشان، ویژه بیان کرد و ادامه داد: برمبنای تفاهم‌نامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و خیران، ۵۰ درصد هزینه‌های تجهیزات خوابگاه این دانشگاه را خیّر نیک اندیشی از کازرون و ۵۰ درصد آن را صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه سلمان فارسی کازرون تامین می‌کنند.
وی گفت: صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس در ۶ ماهه سال بیش از ۱۴ میلیارد تومان وام‌های دانشجویی پرداخت کرد.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این صندوق در ۶ ماه دوم سال نیز سعی دارد به دانشجویان واجد شرایط براساس بودجه تخصیصی از سوی سازمان برنامه و بودجه وام پرداخت کند.