حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) در افتتاحیه اکران‌های مردمی «اخت الرضا» افتتاحیه اکران‌های مردمی فیلم «اخت الرضا»، با حضور کارگردان و تصویربردار اثر و خادمان حرم حضرت معصومه (س) در روستای شریف‌آباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ افتتاحیه اکران‌های مردمی فیلم «اخت الرضا»، امروز، با حضور کارگردان و تصویربردار اثر، […]

حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) در افتتاحیه اکران‌های مردمی «اخت الرضا»

افتتاحیه اکران‌های مردمی فیلم «اخت الرضا»، با حضور کارگردان و تصویربردار اثر و خادمان حرم حضرت معصومه (س) در روستای شریف‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ افتتاحیه اکران‌های مردمی فیلم «اخت الرضا»، امروز، با حضور کارگردان و تصویربردار اثر، خادمان حرم حضرت معصومه (س)، مسئولین محلی و مردم در روستای شریف‌آباد استان همدان برگزار شد.

در این مراسم فیلم سینمایی «اخت الرضا» با حضور ۱۱۰ نفر از اهالی روستا به نمایش درآمد.

سید مجتبی طباطبایی کارگردان «اخت الرضا»، پس از اکران فیلم در سخنانی کوتاه گفت: ساخت این فیلم به یک تصمیم برمی‌گردد که در آن نه پول دخیل بوده و نه ارتباطات. ۶ یا هفت سال قبل، یکی از خادمان غیررسمی حرم حضرت که تصویربردار این فیلم هستند، نیت کرد فیلمی درباره حضرت معصومه (س) بسازد و تصمیمش را با من مطرح کرد. نیت ایشان تبدیل به اثر حاضر شد.

طباطبایی از حضور مردم در این مراسم تشکر کرد و گفت: من در مراسمات مربوط به اکران فیلم‌های مختلف در جمع مردم حضور داشته‌ام؛ اما این جمع یک‌جور دیگر بود و خیلی به دلم نشست.

امام‌جماعت مسجد محل اکران و مسئول ستاد اکران مردمی شهرستان نهاوند از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در انتهای مراسم پس از عرض سلام خدمت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، خادمان حرم بانوی کرامت، پرچم متبرک بقعه مبارکه را به میان جمعیت آوردند و مردم نیز به آن تبرک جستند.

فیلم سینمایی «اخت الرضا» که از ۱۹ مهر روی پرده سینما آمده است، داستان سفر حضرت معصومه (س) از مدینه به قم را روایت می‌کند.

عموم مردم می‌توانند در ایام شهادت حضرت معصومه (س) این فیلم را با شرایط ویژه در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و… اکران کنند