دکتر میلاد اختراعی مدیرعامل گروه دانش بنیان صنعتی پای از کرمانشاه فرزند جانباز و عضو مرکز نوآوری شاهد و ایثارگر رتبه نخست رقابت استارت‌آپی ایران با عنوان اینوتکس ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار،مرحله نهایی مهمترین رقابت استارت آپی ایران با عنوان اینوتکس ۲۰۲۲ در […]

دکتر میلاد اختراعی مدیرعامل گروه دانش بنیان صنعتی پای از کرمانشاه فرزند جانباز و عضو مرکز نوآوری شاهد و ایثارگر رتبه نخست رقابت استارت‌آپی ایران با عنوان اینوتکس ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار،
مرحله نهایی مهمترین رقابت استارت آپی ایران با عنوان اینوتکس ۲۰۲۲ در محل پارک فناوری پردیس تهران همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار شد و در این رویداد که بیش از ۴۰۰ شرکت‌ دانش‌بنیان و فناوری از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۱۶ تیم استان‌های تهران، فارس، کرمانشاه، زنجان، سمنان و قم و آذربایجان غربی به مرحله پایانی راه یافتند.

مرحله اول این رقابت‌ها در استان‌های تهران، فارس، کرمانشاه، زنجان، سمنان و قم و آذربایجان غربی در چند ماه گذشته برگزار شد و ۱۶ تیم برتر این رقابت‌ها برای حضور در مرحله نهایی مشخص شدند.

این رویداد از مراحل مختلفی تشکیل شده است که در مرحله نخست استارت‌آپ‌‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارت‌آپ‌‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل آمد و در این مرحله از رقابت که در استان‌های مختلف برگزار شد، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند.

در پایان این رقابت ۳ استارت‌آپ برتر کشور معرفی شدند که گروه دانش‌بنیان صنعتی پای از کرمانشاه به مدیرعاملی دکتر میلاد اختراعی فرزند جانباز و عضو مرکز نوآوری شاهد و ایثارگر رتبه نخست را به دست آورد که مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است، در نهایت برندگان نهایی این رقابت‌ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی و تسهیلات ۵ میلیارد ریالی جهت شرکت در رویداد از حمایت دبیرخانه رویداد اینوتکس بهره‌مند خواهند شد.