رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: بی شک استقبال فوق العاده مردم قم از “فصل شیدایی” عامل دلگرمی هنرمندان متعهد و انقلابی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر علی‌اکبر خوش‌گفتارمقدم با اشاره به بیانی از مقام معظم رهبری مبنی بر این که هر کاری که با هنر عجین شود، ماندگار […]

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: بی شک استقبال فوق العاده مردم قم از “فصل شیدایی” عامل دلگرمی هنرمندان متعهد و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دکتر علی‌اکبر خوش‌گفتارمقدم با اشاره به بیانی از مقام معظم رهبری مبنی بر این که هر کاری که با هنر عجین شود، ماندگار و اثرگذار خواهد بود، اظهار داشت: به لطف الهی تاکنون بیش از ۹۰ هزار نفر در طول ۱۳ شب به تماشای سینمایش “فصل شیدایی” نشسته اند که این استقبال فوق العاده حقیقتاً عامل دلگرمی هنرمندان متعهد و انقلابی از جمله هنرمندان فعال در این نمایش است.

وی افزود: پیشتر اعلام شده بود که این نمایش تا روز بیست و ششم مهرماه اجرا می شود اما باتوجه به استقبال و درخواست همشهریان و البته با تصمیم‌گیری شورای برنامه‌ریزی کنگره شهدا و پشتیبانی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، اجرای آن تا بیست و نهم همین ماه تمدید شد.

وی همچنین گفت: ” فصل شیدایی”، در واقع ترکیبی از فیلم، تئاتر و جلوه‌های صوتی و بصری است و هرگاه تماشاچی در محیط نمایش قرار می‌گیرد، از چهار جهت جلوه‌های صوتی تصویری او را احاطه کرده و بر او تأثیر لازم را می گذارد.

خوش‌گفتار مقدم افزود: در این نمایش علاوه بر بازسازی تاریخ انبیای الهی، به تاریخ برخی از ائمه اطهار (ع) و همچنین نقش لشکر ۱۷ امام علی بن ابی‌طالب (ع) و سردار شهید مهدی زین‌الدین در دوران دفاع مقدس پرداخته شده است