دشمنان هیچ‌وقت حامی قوم کرد نبوده‌اند/مردم کردستان در حوادث اخیر دشمنان را ناکام کردند استاندار کردستان گفت: برای دشمن نه کرد و نه شیعه و سنی بودن مهم‌ است، بلکه آنان به دنبال اختلاف‌افکنی و ویرانی کشور هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در جشن میلاد امام حسین(ع) […]

دشمنان هیچ‌وقت حامی قوم کرد نبوده‌اند/مردم کردستان در حوادث اخیر دشمنان را ناکام کردند

استاندار کردستان گفت: برای دشمن نه کرد و نه شیعه و سنی بودن مهم‌ است، بلکه آنان به دنبال اختلاف‌افکنی و ویرانی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در جشن میلاد امام حسین(ع) در جمع مردم قروه اظهار کرد:برای دشمن نه کرد و نه شیعه و سنی بودن مهم‌ است، بلکه آنان به دنبال اختلاف‌افکنی و ویرانی کشور ما هستند.

زارعی کوشا گفت: اینهایی که امروز مدعی حمایت از حقوق کردها شده‌اند در زمان قتل‌ عام کرد‌ها به دست صدام با او همکاری می‌کردند وآن زمان که داعش کردهای بی گناه مسلمان و ایزدی را کشتار می‌کرد، همین مدعیان حقوق بشر ساکت بودند.

استاندار کردستان افزود:انقلاب اسلامی ادامه قیام امام حسین علیه السلام است و باید نگاه ما برای حل مسایل به داخل باشد و اکنون در سایه وحدت و همبستگی اقوام و مذاهب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری شاهد ایرانی مقتدر در تمام عرصه‌ها هستیم.

وی گفت: مردم قروه یار و یاور انقلاب در همه‌ی عرصه‌ها بوده و این مردم بزرگوار همیشه حامی انقلاب بوده‌اند، اما دشمن با خیال خام گمان می کرد که می تواند این پایگاه انقلاب را دچار خدشه کند.