مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۱۷۰۰ نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تحصیل می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از سایت ایثار: حجت‌الاسلام حسین معصومی در نشست ستاد شاهد دانشجویان شاهد و ایثارگر که با حضور […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۱۷۰۰ نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تحصیل می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران

به نقل از سایت ایثار:

حجت‌الاسلام حسین معصومی در نشست ستاد شاهد دانشجویان شاهد و ایثارگر که با حضور رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در سالن اجتماعات این مرکز آموزشی برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام ۴۲۳ شهید دانشجو گفت: دانشگاه فردوسی همکاری بسیار خوبی با بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد و فعالیت‌های فرهنگی مطلوبی در حوزه ایثار و شهادت ویژه عموم دانشجویان انجام شده است که قدردانی خود را نسبت به این مجموعه خدوم اعلام می‌کنم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بدهی بنیاد به دانشگاه فردوسی است، که این مسئله ارتباطی به دانشجویان ندارد و به صورت کلان در سطح کشور بین دستگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت علوم حل و فصل خواهد شد.
مسئول حوزه نمایندگی ولیفقیه در بنیاد خراسان رضوی تاکید کرد: ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر از موضوعات مهم برای این قشر معزز است و امیدواریم این عزیزان مروج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه فردوسی باشند. در حال حاضر ۱۷۰۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه فردوسی در حال تحصیل هستند که این افراد فرزندان و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آنان هستند و خدمات آموزشی از بنیاد دریافت می‌کنند.
احد ضابط رئیس دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این نشست گفت: ما مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنان هستیم، امیدواریم با خدمت شایسته به دانشجویان شاهد، قدردانی خود را به این قشر نشان دهیم.
ساجدی رئیس ستاد شاهد دانشگاه فردوسی مشهد در این نشست گزارشی از عملکرد این ستاد ارائه و اهم مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر را مطرح کرد.

خبرنگار:سحرقربانی