مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان از بررسی طرح نهضت ملی مسکن ویژه شهر بهارستان در شورای مسکن استان، خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمد یوسف‌زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان در حاشیه جلسه شورای مسکن استان، اظهار داشت: یکصدمین جلسه […]

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان از بررسی طرح نهضت ملی مسکن ویژه شهر بهارستان در شورای مسکن استان، خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمد یوسف‌زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان در حاشیه جلسه شورای مسکن استان، اظهار داشت: یکصدمین جلسه شورای مسکن استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی و سایر اعضا در محل کارگاه نهضت ملی مسکن در شهر بهارستان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با رویکرد بررسی مسائل مرتبط با نهضت ملی شهر بهارستان مسائل و موارد مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

یوسف‌ زاده عنوان کرد: موضوع ساخت و سازهای شهر بهارستان و برنامه زمانبندی آن نیز مورد تأیید قرار گرفت، در این جلسه برنامه زمانبندی طرح نهضت ملی مسکن به نحوی که حداکثر تا مردادماه ۱۴۰۴ حداقل ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهر بهارستان در قالب طرح نهضت ملی قابل سکونت باشد، مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان ادامه داد: مباحث زیربنایی، تأمین خدمات و زیرساخت‌های مجموعه مذکور از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

وی گفت: در این جلسه استاندار اصفهان تأکید کرد، با استفاده از تجارب به دست آمده در طرح‌های قبلی مسکن به نحوی برنامه‌ریزی شود تا خدمات مرتبط با مسکن همزمان با ساخت واحد‌های مسکونی تکمیل و به بهره‌برداری برسد