معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این معاونت در حال رصد فعالیت های تبلیغی در سطح استان بوده و بر اساس آمایش سرزمینی و جمعیتی، برنامه ریزی های سفرهای درون استانی دنبال خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام […]

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این معاونت در حال رصد فعالیت های تبلیغی در سطح استان بوده و بر اساس آمایش سرزمینی و جمعیتی، برنامه ریزی های سفرهای درون استانی دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام اظهار داشت: با رویکرد تمرکززدایی، رصدهای تبلیغی انجام و اعزام مبلغ و آموزش‌های تخصصی هدفمندتر در مراکز کم برخوردار و مستعد استان اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان این که یکی از مشکلات موجود در حوزه فرهنگ، موازی‌کاری و عدم شبکه‌سازی است، گفت: سعی بر این است که تمام تصمیمات مورد نیاز در شورای فرهنگ عمومی هر شهرستان که بالاترین جایگاه در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در حوزه فرهنگ است، انجام و ابلاغ شود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان داشت: در قدم اول در شهرستان های سمیرم، شهرضا، لنجان و فلاورجان و در قدم دوم در شهرستان های داراب، نایین و خور و بیایانک این جلسات برگزار و به همین منظور کمیته‌ای با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران حوزوی برادران و خواهران و ائمه جمعه برای بررسی و رصد موضوعات و مسائل مورد نیاز شهرستان‌ها در حوزه خانواده، تعمیق ایمان و باور دینی، کودک و نوجوان و دیگر حوزه‌های مورد نیاز تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: تکریم، تجلیل و بزرگداشت چهره‌های شاخص و اثرگذار تبلیغی هر استان از برنامه هایی است که معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به منظور معرفی و الگوبرداری برای نسل جوان عرصه های تبلیغ در هر شهرستان انجام می شود و پیگیر آن هستیم تا در آینده همانند شهر اصفهان که تا به امروز هفت چهره ماندگار تبلیغی معرفی شده است، در هر شهرستان نیز معرفی چهره ماندگار تبلیغ داشته باشیم.