برگزاری طرح نوروزی مبادله کتاب در اصفهان رئیس اداره کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری طرح مبادله کتاب ویژه ایام نوروز خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مرضیه اربابان در این باره گفت: این طرح به‌صورت رایگان و با هدف […]

برگزاری طرح نوروزی مبادله کتاب در اصفهان

رئیس اداره کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری طرح مبادله کتاب ویژه ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مرضیه اربابان در این باره گفت: این طرح به‌صورت رایگان و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای تمام رده‌های سنی برگزار می‌‌شود.
او توضیح داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند کتاب‌هایی که در منزل مطالعه کرده‌ و دیگر نیازی به آن‌ ندارند را در کتابخانه “میرداماد” با کتاب‌ مورد علاقه شان معاوضه کنند.
او با بیان اینکه این طرح از ۲۶ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فرردین ۱۴۰۲ ادامه دارد، گفت: شهروندان در این ایام می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر در بخش مبادله کتابخانه میرداماد، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
به گفته او، در این طرح نیازی به عضویت در کتابخانه‌های شهرداری نیست.
رئیس اداره کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان طرح مبادله کتاب نوروزی را ویژه شهروندان اصفهانی دانست و تأکید کرد: همچنین اگر مسافری کتابی را در سفر به همراه داشته و قصد مبادله آن را داشته باشد، می‌تواند در این طرح مشارکت کند.