مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در پی شهادت فرماندهان مقاومت در سوریه پیام صادر کرد سید مهدی سیدین نیا ،مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در پیامی شهادت فرماندهان مقاومت در سوریه را تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان […]

سید مهدی سیدین نیا ،مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در پیامی شهادت فرماندهان مقاومت در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان ،متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
شهادت پرافتخار جمعی از فرماندهان مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت مولی الموحدین ،حضرت علی (علیه السلام ) در پی حمله به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم غاصب و درمانده‌ی صهیونیستی، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
حملات وحشیانه و وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌هایی که در ماه‌های اخیر به اوج رسید و بیانگر خوی ددمنشانه‌ آنهاست پس از حملات وحشیانه به کودکان، زنان و مردان غزه، با نقض دوباره حقوق بین‌الملل از سوی این رژیم غاصب  همراه شده است.
بدون شک این فرماندهان بزرگ و پرافتخاراسلام با رزق شهادت در ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امیرالمومنین علیه‌السلام ،پاداش مجاهدت ها و اعمال صالح خود را  دریافت کردند.
اینجانب با محکوم کردن این جنایت رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی، شهادت مجاهدان فی سبیل الله ،فرماندهان مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و خانواده محترم این شهدای گرانقدر تسلیت گفته و امیدواریم روح بلندشان در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

سید مهدی سیدین نیا
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان
۱۵ فروردین ۱۴۰۳