یک گروه دانش بنیان در مرکز نوآوری دانشگاه شیراز با طراحی نرم افزار خدمات بخش ساخت و ساز را به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان ارائه میدهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران،مدیر عامل شرکت دانش بنیان کارگرین در گفت و گو با خبرنگار به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، می‌گوید: از سال […]

یک گروه دانش بنیان در مرکز نوآوری دانشگاه شیراز با طراحی نرم افزار خدمات بخش ساخت و ساز را به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان ارائه میدهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران،مدیر عامل شرکت دانش بنیان کارگرین در گفت و گو با خبرنگار به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، می‌گوید: از سال ۹۷ کار طراحی خود را بر روی پلتفرم کارگرین آغاز کرده است تا در حوزه ساخت و ساز شبکه‌ای ارتباطی برای کار گر و کار فرما و تولید کنندگان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی ارتباطی منسجم و سازماندهی شده ایجاد کند.
هادی پور گفت: در اولین تجربه موفق در سال ۹۸ با طراحی و اجرای پلتفرم نیروی کارگرین توانستند کارگران روزمزد و فصلی سطح شهر را به صورت آنلاین از طریق این پلتفرم به کارفرما معرفی کند و برای اولین بار توانستند با اجرا در شیراز و مشهد بیش از ۳ هزار کار موفق در ارتباط کارگر و کارفرمایی را در پلتفرم به ثبت برسانند.
وی افزود: با این موفقیت پیش زمینه استارت اپی آن‌ها آغاز شد و با ورود به بازار مصالح ساختمانی موفق به ایجاد بازارگاه مصالح ساختمانی در قالب این اپلیکیشن شدند.

طراحی نرم افزار خدمات بخش ساخت و ساز در مرکز نو آوری دانشگاه شیرازطراحی نرم افزار خدمات بخش ساخت و ساز در مرکز نو آوری دانشگاه شیرازطراحی نرم افزار خدمات بخش ساخت و ساز در مرکز نو آوری دانشگاه شیرازطراحی نرم افزار خدمات بخش ساخت و ساز در مرکز نو آوری دانشگاه شیراز

هادی پور گفت: در این پلتفرم موفق به ارتباط مصرف کنندگان با تامین کنندگان مصالح ساختمانی اعم از تولید کنندگان یا انبار داران خرد و بزرگ فروش مصالح ساختمانی شدند به گونه‌ای که پیمانکاران توانستند با حداقل واسطه به صورت آنلاین اقدام به تهیه و تامین مصالح ساختمانی خود کنند.
وی کاهش هزینه، افزایش قدرت انتخاب و مقایسه محصولات و قیمت‌های آنان، کاهش مسافت و سرعت در دسترسی به مواد مورد نیاز را از مزایای این پلتفرم برای پیمانکاران ساختمانی عنوان کرد.
هادی پور با بیان اینکه درمدت یکسال از شروع فعالیت توانسته بیش از ۱۳ میلیارد گردش مالی رقم بزند افزود: ۹۰ تامین کننده فعال در استان فارس، اصفهان و یزد برای ۹ محصول پایه‌ای جذب کرده و ۵۰۰ راننده را هم در سیستم حمل و نقل به کار گرفته است.