نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای قم با موضوع انتخابات برگزارشد نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای قم با حضور رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان، مدیرکل صدا و سیما و مدیران رسانه های استان قم برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با موضوع افزایش مشارکت مردم […]

نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای قم با موضوع انتخابات برگزارشد

نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای قم با حضور رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان، مدیرکل صدا و سیما و مدیران رسانه های استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با موضوع افزایش مشارکت مردم در میدان سرنوشت ساز انتخابات یازدهم اسفند که عصر دوشنبه با حضور نمایندگان رسانه ها و خبرگزاری های مختلف در سالن جلسات صداوسیما قم برگزار شد، فعالان رسانه‌های نوشتاری، مجازی و دیداری و شنیداری، برنامه ها، طرح‌ها و سیاست‌های رسانه متبوع خود را در حوزه انتخابات ارائه کردند.

توجه به بیانات و کلیدواژه‌های رهبر معظم انقلاب در تولید های رسانه ای، ارائه راهکارهای مختلف برای افزایش حضور مردم و شور انتخابات در سطح جامعه، بیان دیدگاه های مختلف در حوزه خبررسانی، توجه به حضور رای اولی ها و اقشار مختلف در انتخابات، توجه به حضور فعال احزاب مختلف در افزایش مشارکت مردم از جمله مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای قم با موضوع انتخابات

  • برای سرافرازی نظام اسلامی باید همه پای کار باشیم

مدیرکل صداوسیما قم با قدردانی از حضور اصحاب رسانه در جلسه هم اندیشی انتخابات بر ادامه دار بودن این جلسات تاکید کرد و گفت: تمام رسانه ها در انتخابات موثر هستند و با توجه به دغدغه ای که برای سرافرازی نظام و مردم سر لوحه کار اصحاب رسانه است باید پای کار باشیم.

حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر با اشاره به ظرفیت های موجود و وظایف رسانه ها، از فعالان این حوزه خواست تا بازوی محکمی برای کار رسانه ای صداوسیما در حوزه انتخابات و برگزاری پرشور این رویداد مهم باشند.

وی با اشاره به موثر بودن جلسات هم اندیشی و هم گرایی صداوسیما با سایر اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی و تهییج مردم جهت شرکت در انتخابات گفت: یکی از راه های این هم افزایی، اشتراک گذاری تولیدات و داده های مختلف خبری، تصویری و شنیداری برای تبیین بهتر در بین رسانه های مختلف است.

نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ای قم با موضوع انتخابات

  • باشکوه برگزار کردن انتخابات وظیفه‌ای بر دوش همه است

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم در این جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: انتخاباتی که در پیش داریم به حدی مهم است که رهبر انقلاب از ابتدای سال درباره آن فرمایشاتی داشته‌اند.

علی اقبالی ادامه داد: باشکوه برگزار کردن انتخابات وظیفه‌ای است که بر عهده همه ما مسئولین گذاشته شده و ما موظفیم فضا را به گونه‌ای آماده کنیم که شاهد حضور حداکثری ملت شریف ایران پای صندوق‌های رای باشیم