دیدار با خانواده های شهدای جهادگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با خانواده شهدای جهادگر استان دیدار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، مدیر حوزه سازمان، رئیس اداره روابط عمومی و […]

دیدار با خانواده های شهدای جهادگر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با خانواده شهدای جهادگر استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، مدیر حوزه سازمان، رئیس اداره روابط عمومی و مسئول اداره ایثارگران سازمان با دو خانواده شهید جهادگر در شهر سنندج دیدار کردند.

در این دیدار مسئولین سازمان جهاد کشاورزی با خانواده شهید زمانی و شهید ابراهیمی گفت وگو وبا اهدای لوح ار آنها تقدیر کردند.

پیمان اسکندری در این دیدار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم قدردانی و سپاسگزاری مسئولان از خانواده‌های معظم شهدا تأکید داشته‌اند و همه ما نیز این کار را وظیفه خود می‌دانیم و دیدار با این عزیزان را توفیقی بزرگ برای خود به حساب می‌آوریم.
وی ادامه داد: پیشرفت، توسعه، امنیت و هرآنچه که امروز در کشورمان از آسایش وجود دارد بی‌شک به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های جانبازان و آزادگان به دست آمده است و همه مسئولان و مردم همواره خود را قدردان این عزیزان و خانواده‌هایشان می‌دانند.