سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قراردادهای باشگاه سپاهان اصفهان در ساختمان این باشگاه مستقر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ساعات گذشته سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد حسب درخواست سازمان بازرسی کل کشور کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سازمان لیگ، سازمان بازرسی کل کشور، دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای پس از ثبت قراردادهای […]

سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قراردادهای باشگاه سپاهان اصفهان در ساختمان این باشگاه مستقر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ساعات گذشته سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد حسب درخواست سازمان بازرسی کل کشور کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سازمان لیگ، سازمان بازرسی کل کشور، دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای پس از ثبت قراردادهای کادر فنی و بازیکنان در باشگاه‌های ورزشی، به‌منظور بررسی و راستی‌آزمایی رعایت دستورالعمل سقف بودجه ابلاغی مستقر خواهد کرد.

سازمان لیگ فوتبال ایران هیچ‌گونه قراردادی خارج از سقف بودجه ابلاغی را به ثبت نخواهد رساند و مسئولیت تبعات اجتماعی و قضائی آن برعهده باشگاه مربوطه خواهد بود.

در همین زمینه برخی رسانه‌ها مدعی شدند سازمان بازرسی این نظارت را از طلایی‌پوشان اصفهان آغاز کرد و تیمی را برای بررسی قراردادهای باشگاه سپاهان اصفهان در ساختمان این باشگاه مستقر کرد.

طی روزهای اخیر مباحث زیادی میان باشگاه‌ها و اتهامات آنها مبنی بر تخطی هر کدام از طرفین در خصوص مبالغ قراردادها شکل گرفته است. باشگاه سپاهان در این فصل تا این لحظه موفق به جذب احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر، رضا اسدی، رضا شکاری، کاوه رضایی و هادی محمدی شده است.

این در حالی است که این باشگاه توانسته است موافقت باشگاه پرتغالی پورتیمونزه که پیام نیازمند، گلر ملی‌پوش این تیم را، با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه مدنظرشان، دریافت کند؛ موضوعی که باعث بحث و شایعات زیادی شده بود و اکنون سازمان بازرسی با مستقر کردن تیمی در باشگاه سپاهان به دنبال بررسی قراردادها است