پرداخت یارانه به همه متقاضیانی که در فهرست دریافت قرار نگرفته و در سامانه اعلام شده اعتراض خود را ثبت کرده اند، در دستور کار دولت قرار گرفته است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایثار ، برای دو گروه یارانه واریز نشده که دسته اول کسانی هستند که یارانه نمی‌گرفتند و […]

پرداخت یارانه به همه متقاضیانی که در فهرست دریافت قرار نگرفته و در سامانه اعلام شده اعتراض خود را ثبت کرده اند، در دستور کار دولت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از ایثار ،

برای دو گروه یارانه واریز نشده که دسته اول کسانی هستند که یارانه نمی‌گرفتند و این افراد می توانند برای دریافت یارانه در سامانه اعلام شده ثبت نام کنند و سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت نام را شروع کرده است.

گروه دوم کسانی هستند که در گذشته یارانه دریافت می‌کردند ولی در این دوره به عنوان دهک دهم شناسایی شدند و یارانه آنها واریز نشد و این افراد در صورت اعتراض و ثبت درخواست در سامانه‌های اعلام شده و تایید استحقاق، یارانه دریافت خواهند کرد.

پرداخت یارانه برای هر دو گروه منوط به ثبت تقاضای بازنگری است، تقاضای هموطنان در سامانه‌های مربوطه در حال بررسی است و این بررسی زمان‌‎بر و حدود یک ماه زمان می‌برد.

بنا به دستور رئیس جمهور، یارانه یک ماه همه کسانی که اعتراض خود را ثبت کرده‌اند، به حساب این افراد واریز شده و پس از بررسی و تایید استحقاق، یارانه را دریافت خواهد کرد.