ایجاد بیش از ۶ هزار فرصت شغلی، زمینه‌ساز توانمندسازی مددجویان اصفهانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در سال جاری تاکنون برای ۶ هزار و ۵۷۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان فرصت شغلی، فراهم شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران  به نقل از روابط‌عمومی و […]

ایجاد بیش از ۶ هزار فرصت شغلی، زمینه‌ساز توانمندسازی مددجویان اصفهانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در سال جاری تاکنون برای ۶ هزار و ۵۷۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان فرصت شغلی، فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران  به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، احمد رضایی، با اعلام این خبر اظهار کرد: برای ایجاد ۶ هزار و ۲۸۶ فرصت شغلی، اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تأکید بر اینکه مراکز کاریابی در ایجاد اشتغال مددجویان با این نهاد همکاری دارند، ادامه داد: علاوه بر طرح‌های اشتغال که با مشاوره، آموزش و پرداخت تسهیلات اجرا شده است، در این مدت تعداد ۲۹۲ مددجو نیز که توانایی فعالیت در شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را دارند با معرفی مراکز کاریابی مشغول به کار شده‌اند.

وی، آموزش مهارت را مسیر قابل اهمیتی برای اشتغال و پایداری آن مطرح کرد و افزود: امسال تاکنون یک هزار و ۹۵۸ نفر از خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان پنج دهک پایین درآمدی جامعه در دوره‌های آموزش مهارتی در زمینه‌های مختلف شرکت کرده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، همچنان با تأکید بر ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان در جذب نیروی کار از میان مددجویان، گفت: این طرح با استقبال کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در سطح استان، روند روبه‌رشدی برای اشتغال خانوارهای تحت حمایت ایجاد کرده است.