آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید جاویدالاثر «احمد متوسلیان» با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ فریبرز خزایی در این مراسم با اشاره به عملیات بیت‌المقدس که از ۱۰ اردیبهشت سال ۶۱ آغاز […]

آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید جاویدالاثر «احمد متوسلیان» با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ فریبرز خزایی در این مراسم با اشاره به عملیات بیت‌المقدس که از ۱۰ اردیبهشت سال ۶۱ آغاز و در نهایت با فتح خرمشهر خاتمه یافت، اظهار کرد: در عملیات بیت‌المقدس چهره‌های بسیار ارزشمندی حضور داشتند که یکی از آن عزیزان شهید جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان بود که این پایگاه به نام این شهید عزیز مزین و افتتاح شد.
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری «جانبازان شهدای زنده ما هستند» و امیدواریم که قدردان زحمات این عزیزان که حق بزرگی بر گردن ما دارند باشیم.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه فرهنگ بسیجی، فرهنگ مجاهدان گمنام است، ادامه داد: این عزیزان همواره بدون چشم‌داشت و با خطرپذیری از تمام وجود خود برای خدمت به کشور مایه گذاشته و برای رهایی بخشیدن دیگران و حفظ و صیانت از جان و مال مردم، مظلومانه و در گمنامی دفاع می‌کنند و نمونه بارز آن در همین اغتشاشات سال گذشته بود که باید قدردان این امنیت که در سایه حضور و جانفشانی بسیج ایجاد شده باشیم.
سرهنگ خزایی با بیان اینکه ما از بسیجیان انتظار داریم اولویت اولشان خدمتگزاری به مردم باشد، تصریح کرد: هیچ شأن و مقامی به جز نوکری و خدمت‌گزاری به مردم برای خود متصور نباشید، لذا اگر به دنبال این هستیم که بزرگ و ماندگار باشیم، در عین حال باید کوچک و متواضع باشیم و خداوند بر عزت فردی که با روحیه بسیجی و صادقانه به مردم خدمت کند می‌افزاید و از آثار و برکات آن نیز در زندگی بهره‌مند خواهد شد.
در ادامه این مراسم، مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: تلاش ما این است تا اقدامات این موسسه با تفکر بسیجی، بصیرت و عشق به خانواده‌های شهدا به سمتی حرکت کند که جامعه هدف بهتر از آن بهره‌مند شوند.
حجت‌الله امانی ادامه داد: در همین راستا تلاش تمام همکاران ما این است که در خدمت جامعه هدف باشیم که امید است با بسیجی شدن بتوانیم این تفکر را نهادینه کنیم تا همکارانمان با ذهنیت و شرایط بهتری خدمت‌رسانی کنند.
در پایان این مراسم حکم انتصاب حجت‌الله امانی توسط فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به وی اعطا شد