نمایشگاه پارس، جلوه گاه ظرفیت‌های فارس دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز برپاشده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،دوازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس با حضور فعالان گردشگری چهار استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در حال […]

نمایشگاه پارس، جلوه گاه ظرفیت‌های فارس

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز برپاشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،دوازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس با حضور فعالان گردشگری چهار استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس گفت: در هر دو نمایشگاه، ۲۸ استان و شهر‌های جهانی و روستا‌های ملی حضور دارند.
مؤید محسن‌نژاد با اشاره به اینکه نمایشگاه گردشگری در مساحتی ۳ هزار متری و نمایشگاه صنایع‌د ستی د ر مساحتی ۱۶۰۰ متری برگزار شده، گفت: د ر بخش تجهیزات سفر برگزاری کمپینگ گرد شگری بزرگ د ر سالن با ماشین‌های کمپر، ماشین‌های آفرود و چاد رهای مسافرتی، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های

گردشگری نمایشگاه امسال است.
وی با اشاره به حضور۲۸ هنرمند صنایع‌د ستی د ارای د رجه یک هنری در نمایشگاه امسال افزود: در نمایشگاه همه شرکت‌کنندگان خود تولید کننده هستند و شرکت‌کنند گان از ۲۵ شهرستان فارس نیز د ارای مجوز و کارگاه‌های فروش و تولید هستند. با این حال نظارت ‏تخصصی و بسیار سختگیرانه بر ورود کالا‌های اصالت‌د ار به نمایشگاه صورت گرفته است.
نمایشگاه گردشگری پارس تا ۲۳ دیماه در سه سالن نرگس، حافظ و ملاصدرا  در نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا خواهد بود.