مدیرکل کتابخانه های عمومی با مادر شهید حامد رستمی در دیواندره دیدار کرد محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در راستای تکریم مقام شامخ شهداء با مادر شهید حامد رستمی در شهر دیواندره دیدار و گفت وگو کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی […]

مدیرکل کتابخانه های عمومی با مادر شهید حامد رستمی در دیواندره دیدار کرد

محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در راستای تکریم مقام شامخ شهداء با مادر شهید حامد رستمی در شهر دیواندره دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با همراهی محمد فلاح رئیس اداره کتابخانه های عمومی دیواندره و حسینعلی پورقره خان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با مادر شهید حامد رستمی از شهدای جنگ تحمیلی در شهر دیواندره دیدار و گفت و گو کرد.

محمد مخدومی در این دیدار با تاکید بر لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهداء، عنوان کرد: تکریم و تعظیم مقام شامخ شهداء یک وظیفه اساسی و ضرورتی غیر قابل انکار است.

وی بیان کرد: شهداء با تاسی از اعمال و رفتار بزرگان دین، درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی، شجاعت و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند.

مخدومی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا افتخار بزرگی است، افزود: شهدا در راه حفظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران از جان و مال خود گذشتند بنابراین تجلیل از مقام شامخ شهیدان بیانگر نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت و مایه‌ی بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: نهاد کتابخانه های عمومی توجه ویژه ای به مقام شامخ شهداء و ایثارگری های آن ها دارد و از تولیدات با موضوع شهید و شهادت حمایت ویژه ای می کند.

در پایان این دیدار، لوح تقدیر و هدیه ای ویژه از سوی مدیرکل کتابخانه های عمومی به مادر شهید حامد رستمی اهدا شد.

گفتنی است؛ شهید پاسدار حامد رستمی در سال ۱۳۴۴ در یکی از روستاهای اطراف دیواندره بنام کیله کبود در یک خانواده مستضعف بدنیا آمد و در روز پنجم ماه مبارک رمضان برابر با ۶ تیر ماه ۱۳۶۱ به هنگام درگیری با گروهکهای ملحد در منطقه دیواندره روستای یاپل خود نیز به آروزی دیرینه اش ( لقاء الله) رسید و به دیار شهیدان پیوست.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان