جانشین فرمانده انتظامی استان از راه اندازی گروه ضربت ویژه مقابله با جرایم خشن در فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان که مجهز به خودروها و موتورسیکلت های تیزرو و نیروهای چابک و ورزیده و با آمادگی جسمانی بالا هستند خبر داد. راه اندازی گروه ضربت ویژه مقابله با جرایم خشن در اصفهانبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از راه اندازی گروه ضربت ویژه مقابله با جرایم خشن در فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان که مجهز به خودروها و موتورسیکلت های تیزرو و نیروهای چابک و ورزیده و با آمادگی جسمانی بالا هستند خبر داد.

راه اندازی گروه ضربت ویژه مقابله با جرایم خشن در اصفهان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان؛ سردار محمدرضا هاشمی فر در حاشیه مراسم آغاز بکار گشت های ویژه گروه ضربت پلیس اصفهان بیان داشت: در راستای تحقق امنیت پایدار و به جهت حضور هدفمند، کیفی و اثربخش واحدهای انتظامی امروز شاهد راه اندازی گروه ضربت با رویکرد مقابله با جرایم خشن در فرماندهی انتظامی کلانشهر اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه گروه ضربت پلیس اصفهان به خودروها و موتورسیکلت های تیزرو و نیروها چابک، ورزیده و با آمادگی جسمانی بالا مجهز است افزود: انشاء الله با حضور پر صلابتی که گشت های ویژه این گروه در جامعه خواهند داشت قطعاً محیط شهر برای مجرمان و قانونشکنان نا امن خواهند شد و دیگر به این افراد فرصت جولان و عرض اندام داده نخواهد شد.

اختصاص خط ویژه مقابله با جرایم خشن در سامانه ۱۱۰

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان یکی از اهداف راه اندزای گروه ضربت پلیس اصفهان را برخورد سریع و قاطع با مجرمان عنوان کرد و اظهار داشت: این گشت ها به صورت ویژه در کانون های جرم فعال می شوند و نویدی است برای مردم و امنیت و آسایش فردی و عمومی است.

سردار هاشمی فر از اختصاص خط ویژه مقابله با جرایم خشن در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبر داد و گفت: از مردم شریف و شهید پرور اصفهان انتظار داریم نهایت همکاری را با خادمان خود در فرماندهی انتظامی اصفهان داشته و مشاهدات خود از اتفاقات و وقایع مجرمانه به خصوص جرایم خشن را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

وی عنوان داشت: به محض تماس شهروندان و اعلام موردی از وقع جرم خشن و یا سرقت های توام با تهدید و آزار این گشت ها در کمترین زمان در محل حضور یافته و به موضوع رسیدگی خواهند کرد.

گروه ضربت صرفاً برای مقابله با مجرمان خشن

این مقام انتظامی با بیان اینکه گشت های گروه ضربت متفاوت از فعالیت گشت های انتظامی کلانتری ها است تصریح کرد: گشت های کلانتری ها متناسب با وظایف ذاتی خود عمل می کنند اما گشت های مربوط به گروه ضربت در اختیار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان هستند و صرفاً در راستای مقابله با مجرمان جرایم خشن فعالیت خواهند کرد.

کاهش ۲۴ درصدی جرایم خشن در اصفهان

سردار هاشمی فر در خصوص وضعیت جرایم خشن در کلانشهر اصفهان گفت: طی ۸ ماهه سال جاری با کاهش ۲۴ درصدی جرایم خشن روبرو بودیم که این دستاورد حاصل زحمات و تلاش مجموعه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و مشارکت مردم از طریق ارائه اخبار و اطلاعات به موقع و سریع به سامانه ۱۱۰ است .

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در خاتمه راه اندازی گشت های ویژه گروه ضربت را به مثابه جاری شدن خون تازه در رگ های مجموعه پلیس اصفهان دانست و خاطرنشان کرد: گروه ضربت که با تدابیر فرمانده انتظامی راه اندازی شده قطعاً تاثیری زیادی در ایجاد تحول ، تحرک ، چابک سازی و افزایش چند برابری توان پلیس برای مقابله با مجرمان خشن و نا امن کنندگان جامعه خواهد داشت و در آینده شاهد کاهش چشمگیر وقوع این گونه جرایم و ارتقای امنیت پایدار در کلانشهر اصفهان خواهیم بود.