شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان مهم‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای استان را بی‌توجهی به قوانین، سرعت بالا و خواب آلودگی دانست و گفت: حسب این موارد مقرر شد کنترل و نظارت از سمت پلیس افزایش پیدا کند همچنین نقاط حادثه‌خیز استان نیز شناسایی و […]

شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان مهم‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای استان را بی‌توجهی به قوانین، سرعت بالا و خواب آلودگی دانست و گفت: حسب این موارد مقرر شد کنترل و نظارت از سمت پلیس افزایش پیدا کند همچنین نقاط حادثه‌خیز استان نیز شناسایی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان در حاشیه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اظهار کرد: در این نشست گزارش پلیس راهور درخصوص تصادفات جاده‌ای به صورت مقایسه‌ای و به تفکیک شهرستان‌های استان اعلام شد.

وی افزود: براساس گزارش ارائه شده، در نوروز امسال آمار تصادفات استان کاهشی بوده اما متأسفانه طی دو ماه گذشته آمار تصادفات افزایش پیدا کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان مهم‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای استان را بی‌توجهی به قوانین، سرعت بالا و خواب‌آلودگی دانست و مطرح کرد: حسب این موارد مقرر شد کنترل و نظارت از سمت پلیس افزایش پیدا کند همچنین نقاط حادثه‌خیز استان نیز باید شناسایی و رفع شود.

زینلیان گفت: موضوع آزادراه سان آرا (کاشان – اصفهان) نیز در این نشست مطرح و مقرر شد ایمن‌سازی این آزادراه با جدیت دنبال شود.

وی افزود: همچنین حسب مصوبات قبلی این کمیسیون، مقرر شد محدودیت‌های در نظر گرفته شده تا زمان ایمن‌سازی ورودی اصلی کارخانه ذوب‌آهن اعمال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در خصوص فولاد مبارکه نیز، طرح ساماندهی عبور کامیون‌ها از مسیر کرکوند و مبارکه در نشست مطرح و بر ایمن‌سازی این مسیر تأکید شد