تکمیل ۱۰۰ درصدی منطقه ۲ آزادراه تهران شمال سید پرویز فتاح گفت: عملیات عمرانی در منطقه ۲ آزادراه به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شده و تنها خرید و نصب تجهیزات الکترومکانیکال این قطعه باقی مانده که وزیر راه و شهرسازی قول دادند تا پایان امسال، منابع مالی را به پروژه تزریق کنند. به گزارش خبرنگار […]

تکمیل ۱۰۰ درصدی منطقه ۲ آزادراه تهران شمال

سید پرویز فتاح گفت: عملیات عمرانی در منطقه ۲ آزادراه به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شده و تنها خرید و نصب تجهیزات الکترومکانیکال این قطعه باقی مانده که وزیر راه و شهرسازی قول دادند تا پایان امسال، منابع مالی را به پروژه تزریق کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در بازدید مشترک امروز با وزیر راه و شهرسازی از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: این پروژه بزرگ با مشارکت بنیاد مستضعفان و دولت درحال انجام است و کار در این پروژه به صورت شبانه‌روزی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان به وعده خود در تکمیل عملیات عمرانی منطقه ۲ این آزادراه عمل کرده است، گفت: در حال حاضر عملیات عمرانی در منطقه ۲ آزادراه به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شده و تنها خرید و نصب تجهیزات الکترومکانیکال این قطعه باقی مانده که اجرای آن مستلزم تامین منابع مالی است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: در بازدید امروز آقای وزیر قول دادند تا پایان امسال، منابع مالی را به پروژه تزریق کنند تا هرچه‌ سریعتر خرید این تجهیزات که در داخل کشور نیز تولید می‌شوند، انجام شود.

فتاح با تاکید بر لزوم نصب تجهیزات الکترومکانیکال پیش از بهره‌برداری از مسیر رفت منطقه ۲ گفت: امیدواریم با اجرای تعهدات مالی از سوی دولت، بزودی شاهد عبور ایمن مسافران از این مسیر باشیم.