نظارت تیم‌های بازرسی بر بهداشت ۵۴ موکب حسینی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت : تیم‌های بازرسی بر بهداشت ۵۴ موکب حسینی فعال در سطح استان نظارت دارند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،لیدا رفعتی گفت : تیم‌های بازرسی بر بهداشت ۵۴ موکب حسینی […]

نظارت تیم‌های بازرسی بر بهداشت ۵۴ موکب حسینی

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت : تیم‌های بازرسی بر بهداشت ۵۴ موکب حسینی فعال در سطح استان نظارت دارند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،
لیدا رفعتی گفت : تیم‌های بازرسی بر بهداشت ۵۴ موکب حسینی فعال در سطح استان نظارت دارند.

وی افزود : ۲۵ تیم از ۱۵ شهریورماه فعالیت خود را آغاز کردند و تا ۱۹ شهریورماه ۱۶۲ مورد بازرسی از این مواکب انجام شده است. 

 مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد : با توجه به مشکلاتی که در حوزه آب استان وجود دارد، تیم‌های نظارتی ما نسبت به کلرزنی روزانه آب توجه دارند و در مواردی نمونه‌برداری میکروبی از آب و مواد غذایی موجود در این موکب‌ها انجام می‌شود.

رفعتی با بیان اینکه کلمن‌های موجود در مواکب توسط تیم‌های بازرسی چک می‌شود، افزود : تیم‌های مشترک ما با ادارات ذی‌ربط در سراسر استان بازرسی‌ها را انجام می‌دهند، اما مردم حتماً از آب‌هایی که نسبت به سلامت آن مطمئن هستند، استفاده کنند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: بهداشت فردی افراد فعال در این موکب‌ها برای ما خیلی مهم است و نسبت به آن توجه ویژه داریم.

وی گفت : اگر مردم گزارش و شکایتی نسبت به رعایت نشدن بهداشت موکب‌ها دارند می‌توانند با سامانه ۱۹۰تماس بگیرند.