تغییر مسیر خطوط ۸۰ و ۸۳ اتوبوسرانی اصفهان به علت اجرای طرحی عمرانی مسیر حرکت خطوط ۸۰ و ۸۳ اتوبوسرانی اصفهان تغییر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه مسیر پل شهید چمران مسیر مسدود شده گفت: مسیر خطوط ۸۰ و ۸۳ با توجه […]

تغییر مسیر خطوط ۸۰ و ۸۳ اتوبوسرانی اصفهان

به علت اجرای طرحی عمرانی مسیر حرکت خطوط ۸۰ و ۸۳ اتوبوسرانی اصفهان تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه مسیر پل شهید چمران مسیر مسدود شده گفت: مسیر خطوط ۸۰ و ۸۳ با توجه به تغییر مسیر، خیابان کاوه، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید ردانی‌پور، پل رباط، مسیر غرب به شرق شهید ردانی‌پور و روی پل شهید چمران خواهد بود که با توجه به این موضوع، دو ایستگاه از چرخه سرویس‌دهی حذف شده است.
سیدمهدی علاء‌الدینی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های پل شهید چمران و اشراق از چرخه سرویس‌دهی خطوط ۸۰ و ۸۳ حذف شده افزود: شهروندان می‌توانند برای استفاده از این خطوط به ایستگاه بعدی مراجعه کنند.
وی گفت: مسیر خط ۸۰ از سه‌راه ملک‌شهر آغاز و با گذر از خیابان کاوه، بزرگراه‌های شهیدان چمران، آقابابایی، صیاد شیرازی به پایانه صفه می‌رسد و مسیر خط ۸۳ نیز از این مبدا آغاز و به پل بزرگمهر منتهی می‌شود.
علاءالدینی افزود: شهروندان می‌توانند پیشنهاد‌ها یا انتقاد‌های خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.