نخست وزیر انگلیس خطاب به مردم این کشور درباره نرخ بالای تورم و رشد سریع هزینه‌های زندگی و  بهای انرژی در انگلیس، نوشت: ماه‌های آتی شرایط دشوار و شاید بسیار دشوار خواهد بود. قبوض انرژی «اشک در می آورد» به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری ایرنابوریس جانسون در یادداشتی برای نشریه «دیلی میل» با […]

نخست وزیر انگلیس خطاب به مردم این کشور درباره نرخ بالای تورم و رشد سریع هزینه‌های زندگی و  بهای انرژی در انگلیس، نوشت: ماه‌های آتی شرایط دشوار و شاید بسیار دشوار خواهد بود. قبوض انرژی «اشک در می آورد»

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری ایرنابوریس جانسون در یادداشتی برای نشریه «دیلی میل» با اذعان به وخامت شرایط اقتصادی در این کشور تلاش کرد روسیه را عامل اصلی بحران و افزایش هزینه‌های زندگی از جمله انرژی در انگلیس جلوه دهد.

وی افزود: هزینه گرم نگه‌داشتن منازل از هم‌اکنون برای اکثریت مردم دلهره‌آور است. بنابراین نباید فراموش کرد که مقصر اصلی بحران انرژی در جهان چه کسی است.

جانسون با اشاره به بحران اقتصادی در انگلیس در پس از آغاز همه‌گیری کرونا در این کشور و سراسر جهان تصریح کرد که اگر چه اقتصاد انگلیس پس از پاندمی تحت فشار قرار گرفت و قیمت‌های جهانی بر اثر آن افزایش پیدا کرد اما دولت می‌توانست تا پایان سال این مشکلات را حل کند